CyprianPolak CyprianPolak
337
BLOG

Kluby GP zapraszają na spotkanie z prof. Józefem Szaniawskim

CyprianPolak CyprianPolak Polityka Obserwuj notkę 0

Bolesławiec – spotkanie z prof. Józefem Szaniawskim. Temat spotkania „Czy my – Polacy mamy powód do wstydu z naszej historii?”. 31 maja g.17, sali konferencyjnej BOK-MCC, przy Pl. Piłsudskiego 1 na II p.

 

http://www.klubygp.pl/wszystkie-wydarzenia1-2/

To zaproszenie i osoba oficjalnie śp. Profesora Szaniawskiego widnieje tam przynajmniej od 16 maja.

 

Taki oto komentarz dałem wczoraj na blogu FYM

 

"Klub GP zaprasza na spotkanie z prof. Szaniawskim

Witam!
Klub Gazety Polskiej zaprasza na spotkanie ze śp. prof. Józefem Szaniawskim.
Szukałem w internecie czy przypadkiem nie ma innego prof.Józefa Szaniawskiego.Nie ma.

Informacja jest na zbiorczej stronie klubów GP od kilku przynajmniej dni.

To że jest możliwa taka pomyłka plus to że nikt z nich przez kilka dni sprawdzając spotkania nie zauważył tego jest prawie zerowe.

Czyżby agentura bezczelnie mrugała okiem a prof.Szaniawski został wycofany?
Jakoś prawie jestem pewien że Ga pol nie będzie przepraszać rodziny która o takie przeprosiny zresztą nie wystąpi.
Ale może się mylę.Oby
CYPRIANPOLAK18.05 19:58
2852625"
 
(16 maja pokazał to w komentarzu e-misjonarz)
 
..........................................
Fragment mojego artykułu dotyczący Radia Wolna Europa
 
"Gdy byłem chłopcem natrafiłem na bardzo ciekawą zachętę z rozgłośni Wolna Europa. Otóż nawoływała ona do tego abyśmy przeszli po Rosjanach i ich zmietli. Jak jeden mąż. Mimo że byłem mały trochę się dziwiłem bo wiedziałem że samych Rosjan bez republik jest ze cztery razy więcej. Łechtało to moją polską duszyczkę że tak możemy, ale równocześnie mimo szczątkowej wtedy świadomości politycznej coś mi nie grało i dziwiłem się trochę temu do czego zachęca mnie moja wspaniała Wolna Europa. Trochę to przypomina plany ujawnione przez pułkownika Kuklińskiego, plany całkowitego zniszczenia Polski, ale o tym wtedy nie wiedziałem."
 
Radio Wolna Europa z którą współpracował prof. Józef Szaniawski i nigdy nie powiedziało  niej złego słowa.
 
 
 
 
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Pośmiertne zdziczenie obyczajów, pośmiertnym, ale przede wszystkim chcę zaprosić do swego nowego (mimo wszystko dość pracochłonnego materiału) na swój blog Cymes Mordor.

Niestety link nie działa. Trzeba wpisać w wyszukiwarkę Cymes Mordor. Wyświetli się bez problemu na pierwszym miejscu.

Damy radę,panie pułkowniku! Scenariusz filmu o Powstaniu Warszawskim Publikatornia.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka