CyprianPolak CyprianPolak
986
BLOG

"Wyborcza" utrzymuje wpis o śmierci Jadwigi Kaczyńskiej z 11. 04

CyprianPolak CyprianPolak Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/kaczy%C5%84ska

 

We wczorajszym poście

http://cyprianpolak.salon24.pl/553242,dlaczego-prawica-nie-szanuje-pamieci-jadwigi-kaczynskiej

apelowałem do środowisk prawicowych, zwłaszcza związanych z PiS i popierających go, w tym zwłaszcza publicystów i blogerów Salonu 24 reprezentujących taka opcję o zajęcie się sprawą.

Aby nie było tłumaczenia że może do kogoś z zainteresowanych a wymienionych przeze mnie ta informacja nie dotarła tuż przed zamieszczeniem obecnego postu wyslałem wyslałem do tych osób pocztą wewnetrzną Salonu 24 info -link wraz ze sformułowaniem - apel o działanie.

 

Oprócz tego wysłałem PW do następujących publicystów salonu 24;

 

Janina Jankowska

Antoni Dudek

Joanna Lichocka

Ryszard Czarnecki

Agnieszka Romaszewska

Tomasz P. Terlikowski

Paweł Lisicki

Łukasz Warzecha

Damy radę,panie pułkowniku! Scenariusz filmu o Powstaniu Warszawskim Publikatornia.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości